یه موجود نازنین

((انها که رفتند کاری حسینی کردند و ما بیچارگان که مانده ایم باید کاری زینبی کنیم وگرنه یزیدی هستیم))

یه موجود نازنین

((انها که رفتند کاری حسینی کردند و ما بیچارگان که مانده ایم باید کاری زینبی کنیم وگرنه یزیدی هستیم))

یه آرزو از خودم در شب سال نو

سلام به همه دوستان عزیز .

الان ساعت یه چیزی حدود دو نیمه شبه ؛ شب سال نو .

یه جورایی سال داره تموم میشه و حیفم اومد که برای این شب چیزی ننویسم .

یه جایی خوندم  که میشه برای شب سال نو آرزو کرد .

یه جورایی مثل دختر کبریت فروش که قشنگ ترین داستانی بود که توی عمرم خواندم .

بهر حال آرزوی من اینه .....................

بی خیال براتون مینویسم من امسال با دختر خانومی آشنا شدم که فکر میکنم زندگی ؛ عشق به آینده ؛خوشبختی و..... همگی در وجود این دختر خلاصه شده .

برای رسیدن به او همه کاری میکنم .

شاید مسخره باشه ولی الان خیلی دلتنگ او شدم و دوست دارم خوابشو ببینم .

برای امشب آرزو میکنم :

« ای خدای بزرگ ؛ ای کسی که از تمام گناهان من خبر داری و این من بودم که به امید و کرم لطف تو گنهکار شدم تو رو به حق خانوم حضرت زهرا منو به این دختر که هم اسم ناموس تو برسون و هیچگاه این اجازه رو نده که شرمنده اش بشم .

خدایا شاید این آرزوی بزرگی بود که توی تمام زندگی بی ارزشم دارم ؛ خدایا اینو هم میدونم که گناهانم زیاده و توی نمازم حضور قلب ندارم  ولی اینو میدونم که لطف و مرام تو از همه اینهایی که نام بردم و تو ازش خبر داری بیشتره .

خدایا امیدم و امید همه به تو است به تو یی که هیچ رقیبی ؛ شریکی و همتایی نداریی .

آمین  

 

« ای کاش تنها گل زندگیم من هم این آرزو را میخواند »  

نظرات 4 + ارسال نظر
یه گدای گناهکار پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:21

هوالمحبوب
باسلام
خوش به حالت چون من خیلی گناه کردم و کسی را هم نیافتم که بخواهد شریک زندگی آینده ام باشد. من هیچ هم نیستم.خدا اون دنیا بیشتر از من حساب میکشه چون من رو به عنوان یه انسان مثبت تو جامعه میشناسند ولی اینگونه نیستم.برات تو سال جدید آرزوی صحت سلامتی و توفیق بیش از پیش میکنم.سال نو بر تو و هم بر همسر آینده ات مبارک باد. تو رو قسم میدم به چادر خاکی بی بی حضرت زهرا س برای من هم دعا کن.
خدایا زندگی و مرگ ما را همانند زندگی و مرگ محمد و آل محمد قرار بده.آمینش را تو بگو

یه گدای گناهکار پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:29 http://alirezasetayesh.blogsky.com

باسلام مجدد
راستی من اولین در سال جدید1387 بودم که نظرم را برات ارسال کردم .از طرف یه گدای گناهکار

شازده خانوم پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 http://shazdekhanoom.blogsky.com

سال نو بر شما نیز مبارک

یه گدای کناهکار پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 23:02 http://alirezasetayesh.blogsky.com

هوالمحبوب
سلام
سال نو مبارک
از دعات ممنون.در مورد اون ساعت شرمنده کار خودم نیست ولی قول میدم اگه راهش رو پیدا کردم بت بگم. دوستت دارم. مثل یه برادر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد