یه موجود نازنین

((انها که رفتند کاری حسینی کردند و ما بیچارگان که مانده ایم باید کاری زینبی کنیم وگرنه یزیدی هستیم))

یه موجود نازنین

((انها که رفتند کاری حسینی کردند و ما بیچارگان که مانده ایم باید کاری زینبی کنیم وگرنه یزیدی هستیم))

شش تایی ( قسمت اول )

با سلام خدمت همه دوستان عزیز

امروز میخواهم در مورد یک اتفاق ورزشی با شما سخن بگویم

اتفاقی که در فوتبال ایران رخ داده است .اتفاقی که حتی صدا و سیما فیلم آن بازی را ندارد .

فکر کنم متوجه شدید آری پشت پرده ماجرای ۶تا پرسپولیس علیه استقلال است .

البته این درست که من خودم یک پرسپولیسی هستم اما دوست دارم شما هم این مطلب را بخوانید :

 

قسمت اول :

 


کری های قبل از بازی ، حسابی داغ بوده مثل همین حالا ! رایکوف ( مربی تاج ) میگفته تیمش بازی را میبرد و آلن راجرز ( مربی پرسپولیس )در یاداشتی برای کیهان ورزشی تک تک بازیکنان دو تیم را مقایسه کرده بود .
ابراهیم آشتیانی بک راست پرسپولیس میگوید : ( در آن مطلب راجرز ، هر 22 نفر را مقایسه کرده بود . مثلاٌ من با پور حیدری ، پروین و جباری ، کلانی و مظلومی . او در پایان به این نتیجه رسیده بود که ما میبریم )
تقریباٌ نیمی از یاران تیم ملی عضو دو تیم ، حاضر در میدان بودند . از آبی ها حجازی ، جباری مظلومی ، رشید ، عبد الهی و روشن و از پرسپولیس هم همایون بهزادی ، کلانی ، آشتیانی ، پروین و دیگران .
سکوهای آزادی از تماشاگر نیمه پر بود . تماشاگران شاهد تاریخی ترین بازی دو تیم شدند < به ازای هر استقلالی پنج پرسپولیس در ورزشگاه بود آن زمان تماشاگران ما خیلی بیشتر بودند > این جمله را آشتیانی میگوید و استقلالی ها هم تاییدش میکنند : ( خب چون تاج تیم دربار بود ، آن زمان هواداران کمتری داشت ) نسبتی که حالا به مقدار زیاد به هم خورده .



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد