یه موجود نازنین

((انها که رفتند کاری حسینی کردند و ما بیچارگان که مانده ایم باید کاری زینبی کنیم وگرنه یزیدی هستیم))

یه موجود نازنین

((انها که رفتند کاری حسینی کردند و ما بیچارگان که مانده ایم باید کاری زینبی کنیم وگرنه یزیدی هستیم))

شــش تایی (قسمت پنجم )

 

قسمت پنجم

اردوی پیش از بازی استقلال برای داربی از 12 ظهر روز جمعه شروع شد . آنها شب پیش از بازی را در خانه هایشان بودند . البته به قول الله وردی چند نفر از تیم 11 نفره ، فقط ! ظهر که که شد همه به ورزشگاه دیهیم رفتند . بعد از ناهار نوبت استراحت در سالن بسکتبال رسید و بعد همه رفتند ورزشگاه . چند نفری از نفرات اصلی ، توان بازی نداشتند و یکی از ستاره ها قهر کرده بود . ستاره ای به نام ناصر حجازی !!!
قهری که روی سرنوشت بازی هم بی تاثیر نبود . منصور رشیدی جای حجازی را در دروازه گرفت . این دو مدتها با یکدیگر سر پیراهن شماره یک تیم ملی دعوا داشتند و آن روز رایکوف ، رشیدی را جایگزین حجازی کرد . دروازه بانی که یک تنه 4 گل خورد !!!!!
( شب قبل از بازی من ومسئولان تیم جر و بحث کردیم و من از ترکیب خارج شدم . رشیدی به جای من بازی کرد ، او آماده نبود . خوب تمرین نکرده بود و البته شب قبل از بازی هم استراحت کافی نداشت . چون فکر نمیکرد که بازی کند ، برای همین گل های زیادی خورد . البته یکی از دفاع های ما هم که به پرسپولیسی ها راه میداد (  

حجازی خیلی تمایل ندارد از خاطرات آن بازی معروف بگوید . اصرار دارد بگوید نکات ریز را فراموش کرده ، اما کاملاٌ پیداست همه چیز را با جزئیات به یاد می آورد و نمی خواهد آنها را بازگو کند . (  من تنها 10 دقیقه به زمین آمدم آن هم به اصرار مسئولان تیم . داشتم از ئرزشگاه خارج میشدم که گفتند باید به زمین بروی . من تقصیری در آن باخت نداشتم ) حجازی مقصر اصلی باخت را بی آنکه نامی به زبان بیاورد ، الله وردی میداند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد